官方劇情MV : https://youtu.be/HOoP3OEtrxg

 

-------------------------------------

Scared of being alone or scared of love

My shadow just walks beside me 

I'm getting closer to the edge 

But try hard not to lose myself 

 

마음이 혼자서 걸어갈 때 當心獨自行走時
嗎ㄜ咪 齁家搜 勾摟嘎 得

조용히 지켜 바라봐 줘 請靜靜地關注著我
揍擁ㄏㄧㄎㄧㄡ 巴拉帕 就

혹시 잊었던 시간의 소리가 就連那曾遺忘的時間的聲音
齁西 一酒翁 西嘎內 搜哩嘎

그 맘에 닿을 수 있을지 몰라 能否觸及到那顆心都不知道
可 嗎美 搭喝 蘇 依色基 某拉

 

I say I'm brave enough 

Brave enough to be myself

And there'll be a dawn after

This long and dark night 

 

And the morning brings me a story 

When I'm standing all on my own 

Is there anybody out there 

Just realised I'm still in my dream 

 

마음에 눈물을 보일 때에도 在心裡見到眼淚時
嗎恩美 怒目了 剖一 得誒都

모른 척 웃으며 감싸 안아줘 也請笑著裝作不知道 擁抱我
某冷 秋 嗚絲謬 康撒 啊那就

언젠가 머물렀던 내 안의 기억이 就連總有一天留在我心裡的記憶
翁街嘎 某木摟東 內 啊內 ㄍㄧㄍㄧ

눈물을 닦아 줄 수 있을지 몰라 能為我擦去眼淚都不知道
怒目了 他嘎 租 蘇 伊斯幾 某拉

 

어느 날 문득 뒤돌아보니  某一天忽然回頭看了看
歐呢 那 木的 推都拉剖你

그 곳에 낯선 내가 있어 看見陌生的我正佇立在那處
可 勾ㄙㄟ 那艘 內嘎 一搜

말없는 미소로 나를 보며 괜찮다고 以無聲的微笑看著我對我說沒關係
嗎摟嫩 咪搜摟 那了 剖謬 虧掐搭勾

 

I say I'm brave enough 

Brave enough to be myself

And there'll be a dawn after

This long and dark night

-----------------

感謝偉大的韓中翻譯 :雞蛋的泡菜驛站 https://egg1511.pixnet.net/blog/post/405132789 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 CCK 的頭像
    CCK

    Good Day 好日子

    CCK 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()